۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه

  رونق تبلیغات پزشکی با پیام کوتاه

تاريخ ثبت : ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹ و ۰۳ دقیقه

رونق تبلیغات پزشکی با پیام کوتاه

با افزایش قیمت تبلیغات محیطی و رسانه ای، پیام کوتاه به عنوان یک ابزارتاثیرگذار و ارزان سهم قابل توجهی از تبلیغات پزشکی را به خود اختصاص داده است.

مشتریان ما بیشتر شبکه های خبری و شرکت ها هستند اما در چند مدت اخیر تبلیغات پزشکان پیشرفت بیشتری داشته است.

شاید دلیل روی آوردن به تبلیغات پیام کوتاه این باشد که مشتریان اطمینان دارند که تبلیغات آنها حتما خوانده می شود ومورد توجه قرار می گیرد اما از مهمترین دلایل استقبال از تبلیغات پیام کوتاه به صرفه بودن و ارزان قیمت بودن آنها است زیرا تبلیغات پیام کوتاه هزینه ای برابر با 5 درصد تبلیغات رسانه ای دارد و مناسب بودن قیمت باعث استقبال بیشتر شده است.

تبلیغات، به صورت پیام کوتاه تا حدودی تثبیت شده است و جایگاه خود را در بازار تبلیغات پیدا کرده است و نمی توان گفت این حالت موقتی است چون با تغییر و پیشرفت تکنولوژی تبلیغات نیز تغییر و پیشرفت می کند.

گفتنی است نتایج تحقیق انجام شده بر روی مشترکین تلفن همراه در زمینه تبلیغات اس ام اسی حاکی از آن است که با وجود مخالفت و مبارزه مردم با تبلیغات از طریق پیام کوتاه در گذشته، در حال حاضر این مخالفت در میان دارندگان موبایل کاهش فراوانی یافته است و شاید باید این مطلب را متاثر از نحوه و نوع تبلیغات و به نوعی تخصصی شدن تبلیغات دانست .

http://www.rspm.ir/